Fredag!!!!

Godmorgon!

Då var det fredag igen härligt, bara hoppas man kan njuta av det med, Natten varit orolig igen men det är kanske inte så konstigt i mitt läge man vill jo faktiskt veta.

Kolla jobben inom förvaltningen och det var ett på fritds kombinerat med musik, synd man inte kan det. men det var det enda som var på skolan, och ändå vet vi att det är mycket,,,, minst två lärar tjänster, 20% fritids mitt eget Två andras arbete, det är tre assistenter till men de har ändå vetat om att deras jobb för just de eleverna tar slut nu.

Sen finns det jobb på den andra skolan med, ett på fritds vad jag vet, hmmm vi får se vad det blir... Det är fan så oroligt samtidt som man ska leverea ett bra jobb.....

Idag är det fredag då brukar jag fika med en kollgea gott det frågan är vi har mycket att prata om, för även hon vet inte vad hon ska, shit heppens.......

Vädret rätt ok nu, med tanke på de sa det skulle regna hela dagen, får hoppas det fortsätter så, har ingen lust med regn idag..

Ha en bra fredag alla
Speciell tanke till dig min goa gumma
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0