Helg!

Tja!
 
Då var der äntligen helg gött det, Har varit hemma från jobbet i två dgar, förkyld och ont i min mage undrar just hur det ska sluta. Idag ska vi gå till Pelle och hämta hans bil, Fiia behöver skjuts till jobbet, då passar vi på att besöka chappen ska bli roligt har jo inte varit där ännu.. fan inte klokt, där brukar man vara hur många gånger som helst...
 
Pratade med sonen innan han ska jo flytta nu evt till helgen han undrade om jag kunne köra evt i morogn men det kan jag jo inte så jag får väl hoppas att det fixar sig för han och hans kompis, ingen av dom har körkort.
Förstår inte varför de inte har fixat med någon som kan köra och så lite tidgare, Det hade jag gjort.....
 
När vi hämtar bilen ska vi även tag en tur till reftele har lagt ett bud på ett glög sätt samt en mjölkkanna och sockerskål, får se om hon har annat, honhade jo en del.
 
Har fått ett sår på min arm det svider gott det ser ut som det är inflamation i det, satte på ett litet förband får titta på det i morogn om det har blivit väre i så fall får jag gå till doktorn....
 
Nästa vecka är sista vecka att jobba, då ska jag ha sommarkul, det blir roligt att aktivera sommarlediga barn, Spännade att se hur många som kommer, den här veckan har de varit ca 10 st. var ölite och pratde med dom i veckan de ville gärna baka pizzabullar. vi ska se om vi kan göra det med dom. inte helt omöjligt jo. Hoppas på fint väder så man kan gå och bada någon dag...
 
Kommer säkert ett inlägg i morogn om chappen. Ha det gott mina läsare
puss kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0