Hemma!

Godmorgon alla!
 
Var på läger igår, vid havet. Det var jätte fint väder med sol och allt, blåste dock en del, lite kallt, vet ni mitt ansikte är som ett stopp ljus även efter en natt hemma.
Barnen gillar det verkligen de är helt fantastiska, var jo en del som fick hemlängtan, som aldrig hade sovit borta så det kan jag förstå. Själv åkte jag hem på kvälle, tänkte kolla vilken tid jag kom hem men det glömde jag haah,
 
Idag ska man ner till det andra friids och jobba, de ska åka p lägret idag, hoppas att även de får fint väder.
De är dock inte så många barn som vi var..... Önskar dom en trevlig vistelse....
 
Igår var det krissmöte stod om det i gårdagens tidning, sen hade jag fått från facket att jag var välkommen, tycker först att dte var kort varsel samma dag, men sen var jag tyvär på lägret så jag kunde tyvär inte.......
Idag hoppas jag inte att det blir regn för det hade vist regnat och åskat här igår, men idag vill vi ha fint fint väder.
 
På tal om äska musik festival, pierce and love håller på nu för fullt, hade regnat och åskar där en el igår, ett blixt nerslag hade träffat på festival område så flera st fcik uppsöka ett sjukhus, hoppas att ingen skadat sig alvar ligt..
 
Ha det gott puss kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0