Ja ja!

Godmorgon alla!

Måste bara få kommnetar gårdagens fotboll i Em Sverigen mot Ukraina, Suck suck, Det började med att de spelade rätt ok men vad hände sen jesus det var som Ukraina lekte med dom alla, de var snabba och väldigt bra. Andra halvlek då började S att spela jätte bra och de gjorde med det dä efterlängtade målet äntligen och man var så klart ätte glad. Men vad händer jo givitvis så gör även Ukraina ett mål, och sen ytterligare ett mål, Det blev bytt utt en spelare igen wilhwmsson kom in oj var han spela bra han kämpade på verkligen det gjorde väl de andra med, Tyvär för sent......

Jag vet att vi är några som sa det inan att Sverigen kommer att förlora, det trodde jag kanske med iallafall att det skule bli oavgjort, för ofta ofta när det gäller lätta motståndare då tittar d på pappret lätt match så brukar det vara så var det även den här gången....  Tufft för dom nu för nu väntar Tyskland och Frankrike, vist finns dt en möjlighet, tja tja, FRankrike möjligvis Vi får se det är iallafall dags på fredag igen, så då få vi se om det blir så mycket match för min del, är jo på student då......

Annrs är dte sådär med mig, var hemme igår för att jag mådde så jätte ialla, mår väl bättre idag, men har fortfarande min värk, ska man verkligen leva med detta nu, Nej Pia du måste gå tilll doktorn.. måddde dåligt hela dagen igår blev lite bättre undereftermiddagen dock inte helt borta, men på kvällen blev det lika illa igen, det efter att ha ätit vi hade stekt fisk, potatismos, så frågan vad det var som gjorde det, kan vara mjölet det kan vara potatisen, jaja en gåta....

Tv4 malou hade ett inlag om det vita giftet och igår var dte mjölet så det tåll att funderar på det kunne orsaka mycket onödiga sjukadomar, Så det inslaget ska jag försöka att hitta igen, Det var väldigt intresant..

Ha en bra dag
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0