Nervös!!!

Godmorgon alla mina läsare!!!!!

Måndag och jag är så nervös stressat som bara den, måste fixa en massa intyg som ska vara klara levereade torsdag kl 700, en kelt match tycker ni, vist men jag bor på annan ort ingen bil så man är lite broende av posten, kan man lite på posten idag, no inte alls..

Så idag blir det först ett snack med Rektorn sedan ringa minn  chef, efter det lönekontoret, tag kopior på dte jag har, för att kanske under dagen eller morgon dagen åka till Gislaved för att lämna över det till rätt person, Har sagr det innan men tycker allt det är märkligt att dte inte finns något papper på oss, en kompis sedan 91, jag har bara sen 2004, en annan hade deinget på, Jag förmoder att vi alla har lämnat papper till vårt område när vi började att jobba, jag funderar i allafall. 

Nu får vi se hur det går, Kan jo säga det att helgen har inte alls varit rolig, först leta fram de papper man hade sen kanske man kunde släppa det men ack nej, det finns med hela tiden, sovit dåligt har man gjort, så efter den här pärsen hade man verkligen behövt semester,

Vi är så många som 30 st i hela kommunen, så det är säkert fler än jag som mår dåligt.......

Ha det gott alla
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0