Nya bloggen!!!

                                                 Godmorgon! 
 
Tänkte gå in och skriva lite om gårdagen, kom inte in först så jag fick gå den långa vägen, När jag väl kom in så såg jag att jag hade fått ändrat på min sida.. hmm undrar just hur det ska funka. Jag lyckades sätt ditt en bild och det var inget svårt mycket enklare, Det var dom som redan finns, men undrar just hur det funkar sen, men der få tag den tiden det tar..
 
 
 
 Fiiia och Tony bjöd sig själv på middag igår, dte blev jätte bra och lilla jag blev förstås glad, inte så ofta att svärsonen är med när fiia komma hit...Mitt hjärta gjorde karrestek i påse med ny potatis samt grön sallad, det var jätte gött, De var här en stund, men så trötta jag blev så jag var tvungen till att gå in pch vila mig, Vilket då rsulterade i att jag inte kunde lägga mig i tid var upe halva  natten,
 
Dagen var ok dag igår, der regnade faktisk bara en liten stund, Vädret är inget roligt alls, men så är det.
Idag ska mina gästre åka hem de har varit här sedan torsdag, Han har viserligen semester nu men skulle vist hem och tvätta för han ska åka till Norrland till sin mamma och syster, Efter det kommer han hitt igen, så om allt går som det ska åker jag med honom ner för att åka videra till min gumma. Hopppas på att det blir så nu... Saknar henne jätte mycket trots att det inte är så lång tid sedan vi träffades den här gången, Hade behövt hennes stöd med tanke på jobb situattionen för det är absolut inget roligt alls...
Jag har blivit erbjudet ett jobb, som jag igentligen inte vill ha, men det verkade som inte det fanns andra möjligheter för mig, jo mer jag tänker på det mer ledsen blir jag, tänk att aldrig mer få träffa de fina barnen, en del av dom träffar man i samhället eller här på gården men det är många som man sldrig träffar, Det känns tungt.. På tisdag ska det vara ett möte med politikerna och media ska vara med, men tyvär så är vi på lägret då i Falkenberg så jag några till kan inte vara med, synd det..
HAr inget mer att skriva just nu. För nu ska jag kolla runt på den här sidan se hur det funkar,
Ha en bra dag
puss kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0