Orolig!

tja tja

Hur ska detta nu gå då, Vi som behövde att kompletera något när det gäller jobbet , skulle få reda på det under fredagen den 1/6,  Kollade mailen innan jag skulle sluta, inget mail kollade ett par gånger efter det att jag hade kommit hem, inget mail, Sen tänkte jag att ska kolla det en gång till innan jag går på symöte. Ja då var det där, tog lite tid innnan jag fcik upp billagan med min datan, Vad hittar jag då, jo ett pappaer med mina erferaneter samt utbildningar,,, Fram till 2004, sen inget inget, vad har jag gjort då, klart jobbat.  Det går väl att fixa det tycker ni, vist gör det så. men det är bara det att det ska vara inne på dens person kontor den 7 senast kl 700 på morgonen. Vad jag vet har jag inte alla intyg här hemma, har jo inte brytt mig om att få det eftersom jag har ett jobb, varit inom samma sen jag började där altså 2001,

Så först ska man ringa till lönekontoret eller cheff, sedan ska de skriva det, Skaicka det till mig, för att jag sedan kan skicka det tillbaka till personalansvarig.

Det låter enkelt men med tanke på hur fort posten funkar idag, då kan man verkligen fundera hur det funkar..

Tex så här, ringa löneenhet,  har jag tur skickar de till mig med en gång bör då ha det på tisdag, jobar hela dagen då, så måste jag samla ihopp mitt skicka till personalenheten. , bästa fall kan de ha det på torsdag,pga av helgdag mitt iallt,

Får bli så här ringa hämta lämna men då får jag tag ledigt från jobbet, kan vara svårt detta, då det är studenttider, Tala om att ha kniven på strupen.... Jaja tänkte ni man kan skicka direkt via epost, eller fax men det funkar inte det heler eftersom alla handlingar ska ligga ett förslutet kuvert, Fy bubblan säger jag... Så nu ska jatbbörja att leta,har jag tur ligger de papper jag har här inne i lägenheten minre tur finns det i förrådet, och då är dte kört.....

Hoppas det fixar sig, Kanske bara jag som krånglar till dt, vi får se den 7/6 hur det går, då ska den sista förhandlingen gå av stablen, Är så jätte jobbigt och man mår  skit...


Igår var jag på symöte hos B ddte regnade som om himlen hade öppnat sig, så jag skickade ett sms till A så att hon kunnde hämta mig, för det finns inga regnklder som kunde stå i mott detta.

Vi hade en trevlig kväll,  Letsdance och allt, vem vann JO ANTON HYSEN yes yes man blir bara så glad. 

Ha en bra dag mina vänner för nu ska det letas sedan städa Håll allae tummer för arr mina papper finns här inne, dom jag har,

Puss kram

Kommentarer
Postat av: eva

Hej gumman jag håller alla tår och fingrar så hårt att dom blir blå att du hittar pappren och att det går bra för dig om jobb fronten försök inte stressa upp dig så ska du se att det löser sig och gör det inte det så kan du ju alltid flytta till mig så ska jag ta hand om dig du ska se att det löser sig och jag finns om du vill prata miss you kramis

2012-06-03 @ 08:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0