papper

Tja!!
Idag känns det inte så bra, har funderat över min situation hela helgen, finns det verkligen inget att göra, man känner sig tvingat till att tag ett jobba man verkligen inte vill ha, känns trist, Tar jag inte det blir jag uppsagt utan att ha en enda rättighet, känns skit det med, om man nu får svära. Idag kom då dte där kuvertet med papper som ska fyllas i, om jag tackar ja, eller nej. F så jobbigt.. Som ni redan vet ni som läser min blogg vet att jag har en del krämper, blandanat magen benen högt blodtryck, värk här och där, så det känns verkligen inte bra.. När jag jobbade på dettta jobbet som jag har nu, funkad det rätt ok med allt, men nu ska man pendla och även jobba kvällar, känns trist.......
 
Tänk att man behandlar sitt folk så här, hade jag varit i 30 eller tioll ocmed 40års aödern hade jag nog inte sagt något, men jag är jo faktiskt på god väg till 53 år.....
 
Ikväll kommer mitt favoritt program längtar Lotta på Liseberg..
alltid trevlig hennes glädje smittar av sig...
 
I morgon ska vi åka på läger med fritids brukar vara roligt, jag ska dock inte sova över utan åka hem på kvällen, De stora barnen ska sova i tält de mindre inom hus, Så i morogn hoppas vi på massa sol, Det ser mrökt ut, men hoppas kan man alltid göra...
 
Nu ska jag titta på Lotta
Ha en bra kväll puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0