Söndag!!!

Godmorgon alla läsare!!!
                                       


 Heja Danmark...




Hoppas ni får en topen dag....
Igår så var det fotboll på tv, inget ovanligt för Em pågår spm bäst, det som var mest ovanligt var att Danmark vann över Holland, helt suvuerent Gud så bra de spelade, Jag blev jätte glad, och man kan jo inte mer än få flshback när Danmark vann 92, Då var de outsiders, ingen hade räknat med dom, de kom in pga av ett annat land inte kunne vara med. Så då var det ingen som räknade med dom,,,, Detta år spelar de i dödens grupp som det kallas, Två stora favoriter Holland samt Tyskland, Inte ATT GLÖMMA pORTUGAL, Vilka jag tro vinner Em Tyskland har nog alltid haft ett svagt hjärta till dom, Varför vet jag inte. ( kanske bodde i Tyskland i mitt föra liv)  Fast det gör absolut inget om det nu skulle bli Danmark igen, eller Sverige, bara roligt med lite outsiders..



Söndag morgon så på min Fb att DavidLindgren skulle vara med på tv, så morgonen kunde inte blir bättre, han är grym. alla lycka med han och hans familj.
 Så ser han ut på sin skiva, Den måste jo jag ha, ett under att jag inte redan har köppt den, haha...

Under dagen ska vi åka till Halmstad på symöte, när vi planerade dagen hade vi räknat med att det skulle vara fint väder så att vi kunde vara på stranden och njuta, men tyvär ser det inte så ut, klart regnar det inte så kan vi nog göra detta, mwn som det såg ut på vädret så ska regnat komma in på västkusten under eftremiddagen,, jaja det blir nog treligt ändå... för denna regninga vår blir man mer förvånat att det inte regnar....

På kvällen ska jag och C spela bingolotto det sista för säsaongen, då får vi se, man vinner väl inget som vanligt...

Sen går vi in på skolavslutnings veckan, torsdag slutar de här, sen på fredag ska vi till Älmhult på Student.. Det blir nog bra med detta...

Ha det bra mina vänner puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0