vuxen mobbning!

Var jag är ledsen och det kändes som de stack en kniv i mig, det var fan droppen, INte nog med att man ska vara orolig för sitt jobb, tyvär beroenede av pengarna annars hade jag nog inte brytt mig......

Vi har jo haft en gå tävling på jobbet, jag har varit med i den, och mitt lag blev det bästa på mitt jobb, tror till omed det bästa i kommunen, Det var en och annan som vann en krysning, vist dte är väl ok, Men nu kommer det... 

I morgon bitti åker då, det då, 5 personer från fritds utav 7, en ville inte och den sista jag själv, de har inte ens frågat mig, 3 ut av förskolepersonalen sant två eller tre ut av köks personal, Måste tillägga att jag jobbar på fritds med har gjort hela detta läsåret, men ändå inte frågat mig, jag var i allafall med, blev så ledsen när jag hörde detta, det var som att stoppa en kviv i bröstet på miug, undrar just hur de känner sig själv om någon hade gjort likadant mot dom, Jag är inte avundsjuk, tycker bara att man kan fråga alla om de vill följa med, Jag hade inte vellat det, men ialafall, det ä'r pedogosika personal när de jobbar som bäst, Vuxen mobbning vill jag nog kalla det, inte nog med det för nu kommer allt, jag jobbar med de äldre barnen, en sam jobba har dom själv, ingen att planera något med, och det har funkat barnen har iallafall haft roligt, men inte ens då kan de vuxna säga något fråga till ex hur det är eller bara säga hej, nej fy fan säger jag bara......

Just nu är jag så jätte förbannat på allt, dom är i allafall 10 som åker samtiidgt som andra ska vara ledigt för student, tala om att samarbeta jaga vilka får tag det hårda nu jo vi som är kvar.....  

Men vi som jobbar är så positiva så så det kommer att gå så bra så...


Tack för mitt ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0