10/3

Goddagens mina läsare!

Då var det åter helg iden går ganska så fort ändå, fast jag vill det ska gå ännu fortare, vill ha Sol och värme.
Idag blir det att städa, handla klart laga mat, det är lördag så det får bli extra gott, till kvällen melodifetival, som jag bara ska se, vet att jag har sagt att jag kanske inte skulle titta, men nu är de dags för att utse Sveriges bidrag.

Vem Vinner Mitt tips Loreen tror jag, hon är dock  inte min starkaste favorit bra lått fast gillar nog Lisa milkovski lått bättre samt Molly, en annan är David lindgren som jag hoppas på med. Så någon av alla som tror jag kan vinna.

en outsaidera är Torsten Flink, han kan bli farlig,  Sen blir det nog lite gott att äta till. Med andra ord fest hos mig. HAha.

Men men en del att göra innan så först städa sen handla laga mat göra en evt smörgåstårta, hmm får se vd det blir.

Ha en underbar lördag alla
puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0