Godmorgon

Godmorgon alla

Sitter här, redan klar med allt, så jag väntar bara på att klockan ska gå så jag kan åka till jobbet, längtar så klart ditt, nej nej blev lite fel där.

Idag ska vaktmsätaren komma till mig pannan igen den läcker vatten igen blir så j...... trött på detta, hoppas att de hittar ett fel på den så den slutar med det för inte är det normalt att den ska läcka så många gånger som detta är redan 2 gången det här året, trött man blir.

I går bakade vi scones på jobbet, det var lite stressigt men det gcik idag ska vi bada, får väl gå det. haha.

Händer inte så mycket i mitt liv som man skriva om, så lite kort idag, ha en bra dag, saknar min gumma otroligt mycket puss kram till dig.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0