Helg

goddagens alla mina läsare,

Gott det är helg, dagen i går vill man verkligen inte ska komma tillbaka, vilket skit dag för att säga det rent ut, Jobbet var så jobbigt så man hade bara lust att gå hem, det var mycket bråk, Det var jobbigt, jaja så kan det vara. Blev ledsen så när jag satt och skulle lysna på ett av barnen läsa då brast jag ut i grått, personen blev förstås, men Vad har hänt, jag sa att jag var förbannat arg det var jag. undrar just varför det inte är någon rast vakt ute. Jag ska inte vara det, ska  bara vara där för mina små juveler. hann inte med så mycket igår just därför. Personen tyckte jag skulle säga vem jag var arg på men det ville jag inte göra. trodde det att det var till den personen mn jag försäkrade att så inte var fallet.  Till saken hör att jag gcik till jobbet och mådde inte bra alls, kan jo vara eb orsak till varför jag kände det så.
En sak är säker ska jag jobba där nästa år, då ska jag ha mina raster som jag ska ha. varför skulle jag inte ha det.


Men det hände faktiskt roliga saker med, var vi bjudna till en liten påsk koncert, det avr ettorna som hade det. det var jätte duktiga med fin sång samt lite skådespel, de var för söta de två killarna som var kyckling och höna, haha, får tyvär inte lägga in bilder på det.

Min älskling kom igår med, han kom med det tidiga tåget, så när jag tittade på lets dance var han nere och tränade, det är han nu med, herre gud om jag kunne få lite av den energin, men åh no. långt där ifrån.

Det är marknad i Värnamo idag har lust att åka ditt samtidigt inte för dte är så, jätte kallt, lite sol och lite regn, men vi får se vad det blir kunne väl vara trevligt att göra något tillsammans med min gubbe, det gör vi jo aldrig.
puss kram alla Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0