kalas!

Glömde tala om jag jobbar på ett fritids, idag ska vi ha kalas, vi har betämt att de som fyller år får göra de själva baka om de nu vill det samt hämta annat mellis... Idag var det två tjjejer som skulle fixa det, de hade bestämt att det skulle bli kladkakamuffins, de blev jätte göda.  men jag var bara tvungen till att skoja med barnen så jag sa att det var kaviar i det, så det man spg på toppen det var kaviar, och niog trodde de på det och alla smakade, de yckte det var gott med, Vi skrev ut några recept så, en av de små flcikorna skulle skriva att man skulle ha kaviar i med, fast då var jag tvungen till att säga så var inte fallet, haha det var nåstan så att hon blev besviken, lite roligt var det allt.

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0