Lördag

Godmorgon alla mina läsare!
Haha och ni är många, haha

Det var några dagar sen jag skrev här sist, händer inte så mycket just nu. Data problem som vanligt blir trött på det.

Läste min goa blogg innan blir så glad att läsa hennes blogg när jag ser att hon mår bra, hon betyder så jätte mycket för mig, och saknar henne något grymt mycket. nu när det börjar bli bättre väder kanske man skulle se om man kunne få ledigt några dagar. Kollar in dessa kläm dagar som kommer lite längre fram men det passar inte med helgerna när min älskling kommer till mig, Det får nog bli att han får vara utan mig några veckor för jag vill träffa min goa gumman samt hennes pojkvän, de är två personer som betyder så väldigt mycke för mig.
Det är inte sådär jätte långt ditt men nutan bil så tar det rätt lång tidatt komma ditt, och har man riktigt otur så måste man runt halva Sverige för att komma ditt, suck suck. Vi får hoppas det blir snart saknar hennes så jätte mycket, Du är det bästa runt mig, saknar dig så jätte mycket, puss kram lilla älskling.

Annrs händer inte så mycket, var på symöte igår hos Bigge det var väl trevligt hon bjöd på jätte god mat, köttfärsgratäng ala asiatik hoppas jag får recptet det var super gottt, i helgen är min älskling här, just nu tränar han, duktig han är, Flickorna sover,

Nu blir det frukost kom på att jag inte har ätit ännu, kanske kanske jag tittar in senera, men nu frukost sedan städning. Ha en lovelig dag
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0