Ny vecka, Nya möjligheter.


Godmorgon Mina läsare!

Bilden talar lite för sig själv, Det ligger mycke i den både positivt och negativt,

Helgen varit ok, Hjårtat har varit här. På lördagen blev det förstås andra chansen. Blev v'l inte så glad av det, jag undrar lite hur många kan rösta på Torsten Flink, hade det varit en bra lått så, men det var jo inte det. ett annat roligt var att Top cats gick videra Rock abilly, härlig lått.  För ni som är intreserad är dte final på lördag, får se vem som tar hem det. Klart att Danny ä r en av favoriterna, fast inte min, jAg tycker mer Molly eller Loren, någon mer, fast det kommer säkert ett inlägg om det med.

Robin med några av barnen på hans praktik i Zambia.



Här tar de sig en drink, på kvällen förstås.

HAnsa undrade om han blivit rånat jag blev förstås orolig in och kolla på alla sidor på Fb men ingen hade skrivit något, Gick in flera gånger till sist vågad jag skicka ett sms, för vist blir man orolig som mammam när maninget hör, och de pratar om att han har blivit rånat.

Ringde han igår, Fy så dyrt det är, men mamma blev lugn. De hade varit på ett ställe,  de hade tagit en taxi ditt, även pratat med gan att han skulle hämta dom igen vid en tid.

De gcik ditt sen skulle robin göra något blev inte klok på det, men iallafall var detta vid en mack,  kommer en bil kör precis framför hoonm och de säger att han inte får röka där för det är en mack,  och att han skulle följa med i bilen , HAn blir fundersam, de säger att de är poliser men hade inga som helst skyltar eller annat som beviste det. Hur som helst så ville han inte åka med i bilen, och de diskuterade fram och tillbaka, Robin ringde även till flera av de åersoner som de har som kontakt personer, men det var bara en som svarade, de så kallade poliser fcik prata med han, det verkade som de blev förvånade över detta, tyvär så dog Robins mobil, så han blev inte klokare. Han var fortfarande funderasam, om det var polis eller inte, men han bestämte sig för att betala böten  det var 300000 k..... ca 400 sv kroner dock inte så mycket, jag sa till han att hade det varir riktigt rånare hade han väl inte fått den möjligheten utan då hade de bara tagit han in i bilen tagit alkt han hade. Det hela slutade väl som tur var.

De får väl tag reda på hur det funkar med polisen i det landet samt vilka regler det är. De har andra regler än vi samt hårdare.

NU blir det göra sig klar för jobbet.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0