Stekare!!!!

Tja!
Först vill jag tala om att vi har en strgräknare tävling på jobbet, vi är indelat i olika lag, är nog 5 i varje lag, första gången var igår. började med den vid 1400 tiden så det blir inte full pott, sen får man tänka på när man cyklar att man får räkna om det , så det ska jag göra vid dagens siffra vet inte vad det blir ännu, spännade att se senare ikväll.

En annan rolig sak var att fyrerna var ute på rast alla hade solbrillor på sig, Gick pratade med dom, frågade om de var glada för att solen lyste, klart de var men någon hade talat om för dom att de var stekare om man hade solbrilor, så är det nog, Jag frågad om jag va dte med om jag hämtade mina, klart att jag var dte, så jag gcik in och hämtade mina brillor för vist ligger de i väskan när dte är ssol, Så nu är jag en stekare, kan man bli mer glad, haha.

Annrs är det ganska lugnt, livet lever sin lilla lugna värld, ett är säkert jag saknar min son hoppas att han har det super bra, nu till Helgen åker min Fia till Norland hon ska göra praktik hos sin faster, roligt för henne.

HA det gott
puss lram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0