Torsdag ( fredag)

Goddagens alla läsare!
Vet ni idag har det kommit ca 10 cm snö, tråkigt suck är det vill inte ha mer av det nu. Nu ikväll finns det fortfanade kvar så det blir nog att ta sig en promenad till jobbet i morogn igen, vill helst cykla har fortfarande ont i benet.

Vet ni idag har jag haft fredag hela dagen trotts flera gånger att barnen sa till mig nej Pia det är bara torsdag, har jo inget att se fram mott så det kvitar för mig, jobbet gick bra trotts alla snö.

När jag kom vilade jag mig lite skönt var det, när jag kom upp så jag att en kompis hade ringt ringde till henne, hon berättade då att hennes mamma hade kommit in på sjukhuset, de hade blivt kallade till henne igår kväll, idag skulle de operea men det gcik inte för hon blödde för mycket, Hon sa med att vi skulle åka till Halmstad på sy möte, vi får se hur det går, Tycker det är jobbigt när folk runt mig föräldrr blir sjuka eller går bort. Bara att hoppas på att det blir bättre med henne.

Försöker att göra mat kassler gratäng  tog lite blandade saker hopas den blir bra, luktar gott, Snart dags tror jag. ska bli spännade att smaka har inte gjort den här varianten innan

Tog skivade potatis strimlat kassler vitkål som jag brynte samt purjolök, sen blandade jag grädde med rivien ost, i ognen
no får ha en bra kväll,
kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0