Viktoria Falls


Godmorgon!

Man kan inte mer än bli avvubdsjuk, som jag redan har skrivt så är min son i Zambia, nu i helgen skulle de åka till livingstone, dels för att besöka viktoria falls och även göra en safari, Skulle med vilja göra det låter spännade och intresant samt mycket vackert.

Först trodde jag nog inte att han skulle hoppas ett fal på 111 m, för när det väl kommer till kritan så blir han lite feg, de tvekade lite alla tre, men sen bestämte de sig för att göra det ändå, Så Robin köpte hela paket, Swing bungyjunp en sak till jag inte kommer ihåg nu. HAn var nog jätte glad att han gjorde det, skrev jo att det var det häftigaste samt det värsta han gjort på en och samma  gång. Jag vill med göra så. Bara att spara pengar till det, haha, det var en enkel match. Jag är glad för hans skuld vilken visstelse han har haft och får för han har en vecka kvar.

Tyvär, kan jag inte lägga ut bilder, märkte det igår, undrar varför, men det är jo en skit data så, vem hade väntat sig något annat.

Min älskling är jo här i helgen igår gjorde han maten då blev ost sskinksås med pasta, idag ska jag göra då blir dt en gratäng med biffar lök och potatis, hans önska mat, rätt gott med.

men det värsta med det hela jag mår inte så bra har känt mig febrig i flera dagar samt huvdvärk sen i fredags men nu har det vist brytit ut riktgt magen är i uppror och vet inte hur många gånger jag har varit på toaletten. Om jag inte blir bättre under dagen får jag ringa till min kollega säga att jag inte kan komma. får väl hoppas jag blir bättre nu..

HA en br dag mina läsare.
en speciel tanke går till min goa gumma, saknar dig puss kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0