Vår

Tja
Hoppas nu inte den här krånglar som den alltid gör, har inte tid med detta.
När jag kom hem från jobbet igår, trött som bara den efter det att de har stulit en timme fram mig, hade sagt till mig själv att tänk inte på det var som innan , det gjorde jag, men men kroppen ville något helt annat, la mig rätt så tidigt på söndagen, men hade svårt att somna, sen ville jag inte vakna så jag gcik inte upp fören 6.15,  vist hinner jag med det jag ska göra, men vill ha lite tid vid datan samt göra mig klar för att jobba. jaja det blev som det blev, jag han men inte med det jag ville.

Men som sagt när jag kom hem så stod det ett par sko jag inte kände igen, Det var Cissi sko ett par röda Converse de var snygga vill nästan ha ett par själv, men i den anffären finns inte min storlek, shit kan man säga. nå väl sen visade hon en fågel som hon hade tänkt vi skulle ha ute i vår kruka, den var sött dock ingen bild på den, tänker tag sen när allt är klart.  senare gcik hon och handlade hade betsämt med Hansa, då köptte hon 3 stora påsar 50 liter jord som de transporterade på cyklen, haha vilken syn det var för de som passerade.
Så nu är det bara att göra klart för ålantering, vi ska ha påskliljor där, blir nog fint.

Så söta de är när de går där. haha

Pratde med min son igår han kom hem till sverige, han tyckte det var kallt här, och vi som tycker det är härligt fast dte är klart har man vistas i 40gr värme i fem veckor då äör det kallt, han kommer hem på påsklovet kunne fock inte tala om vilken dag han skulle göra det, för han jobbar jo med. Sa till han att han kan säga till så får vi ordna en Afrika afton var de visar vad de har gjort i Zambia, ser fram mot det med glädje.

Lite om dagen igår, nu dags att göra sig klar för en dag på jobbet, vi ska ha ute dag grilla, ska vi härligt med det här fina vädret.
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0