22 år

Tja tja!

Idag fyller min minsta 22 år, tänk för 22 år sedan föddes du, det var fint väder och varmt, Du föddes med kejsar snitt som dock var planerat, Allt gick bra och en liten flicka kom till världen, Gud så liten du var, 2080g 44cm lång. Det var någon oroande dag på bb för du ville inte gå upp i vkt samt att du var gul, men det fixade du galant så småningom fick du åka hem, men mig. Vilken härlig känsla, De flesta av mina tankar gå till dig idag, min älskade Fiia. ha en toppendag, puss kram


Vaknade i dag med vad då, ont i halsen nu är det bättre så dte kanke bara var inan man vaknade på riktigt, det skulle inte alls vara bra om jag blir sjuk nu, inför min lilla resa som jag och några till ser fram mott.

Idag är det även en kär vän till mina barn dag då han dog, i ung ålder han dog i bill olycka trakigst du är jätte mycket saknat, Har en bild farmför mig med dina ljusa kläder och hatt, alltid så glad, fast jag vet med att det även fanns en del problem, en del hade du löst men en del kvarstår. Synd att du inte fick uppleva lyckan, nu när dte var på väg att vända för dig. en extra tanke till dig Du är saknat.

HA en bra dag

Puss kram

Kommentarer
Postat av: eva

nehe nu går du inte bli sjuk jag har längtat sååååå ses i morgon hoppars tiden går fort kramis

2012-05-15 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0