Från sommar till vinter på en natt

Godmorgon!!!!!

Om den nu är så god vet jag inte, vaknade i natt med att jag frös vilket jag inte har gjort på länge när det gäller natten, så jag var tvungen till att tag miott tjocka täcke igen, suck...... Det här är inte alls roligt det var så fint väder sen bara pang på regn blåst och kallt, 5.7 gr visade min termometer nu på morgonen, BRRRR.

Ska ha utflykt på jobbet idag pratade om att åka till badet men vet inte nu, har nog ingen lust med det alls, viseligen finns det annat man kan göra där, spela golf, men eftersom två avd plus vi ska ditt så blir det mycket folk, kommer att tag dö lång tid.   jaja vi får sse vad som händer, vi kan jo tag en dag i skogen istället. Idag hade jag nog hellre varit inne för fy var man kommer att frysa och vinter kläderna ja de har jo åktut i förrådet, där tänkte jag nog att de skulle vara tills det var dags att tag in dom igen...

Tittade på nyheterna igår, då praatade de om att dte var många unga som blev utsatt för nätmobbning, det är hemskt, att man inte kan ha ett socilamedia utan att bli attakerat av idioter, för det anser jag att det är när man mobbar.... Blir så förbannat..   Min gumma hon brukar att följa en blogg och han som skriver den var med på nyhetena om dettta.
Jag skrev ett mail till han vet dock inte om han fcik detta..........

JAja vilken värld vi lever i. Fy för den lede, inte bara mobbnong det förekommer även en massa inbrott och så, till med på dagen när folk jobbar, Det hade varit i granorten men jag tro nog att polisen fcik tag på dom, då var det grannar som hade observetar detta ringde till husägaren som jobbade han kom hem mitt iallt, Så han vet jo vem de är, det stor i tidningen att de var 17-22 år,

Får nog kolla in vädret lite bättre, för fy för den lede känner inte alls för detta...

Ha en bra dag alla
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0