Fredag

Godmorgon!

Fredag igen en vecka gå så fort så, vad innebär det då, jo ikväll symöte sen kommer hjärtat hitt idag, Så det blir fullt upp, började att städa lite igår samt förbereda maten, så jag har inte så mycket kvar idag, städa det sista göra sallad, samt smaksätta maten, det blir Tacos, hoppas det är gott, är igentligen inte så förtjust idet.men det är smidigt att göra. Men vad hände när jag gjorde det, samtigt som jagf brynte på färsen gjorde jag mat till oss, skulle flytta en socker skål, vad händer då, locket ramlar bort, så sockret ut på bänken samt spis som är varm, Fan säger jag bara ner på golvet med, rtvättat golvet fast nu på morognen känns det klippigt ändå, så jag får tag det en gång till. Vad hjalp det att jag städade igår, när man ändå får göra om allt idag, Spisen då det ska vi inte prara om, fick inte bort det heller som tur är bara vid en platta, så jag ska göra ett test när jag kommer hem idag.


Det kommer nog att gå bra med allt, Vädret dock inte det bästa men man kan jo alltif´d hoppas att regnet håller sig borta. börjar bli lite tråkigt med alla regn.

JAg får nog göra mina morgon syslor så jag blir klar med det innan jobbet,
Ha en bra dagpuss kram Speciellt för dig min vän, love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0