God kväll

dagen varit bra, min gumman hennes pojkvän har städat, jag passade på att diska, sen skulle jag bara atg det lugnt, det kan man säga att jag gjorde, somande på soffan.  men det var det värt. idag var det lets dance det var lite oroligt för det gcik inte så bra för min Anton klart att han dansade bra men han fcik låga poäng ut av dommarena. Så det var nervöst ikväll, men lilla Anton klarade sig kvar, tyvär åkte Camilla Läckberg ut inget roligt alls.
Ska sanrt lägga mig se om jag kan sova. i morgon fyller min jätte goa gumman år, Så det kommer lite folk till henne, trevligt.   Ett fyrfalligt leve för dig gumman hurra hurra hurra hurra,
Läste ett inlägg från en fbvän, hon sitter i sammam sits som en annan, vi är varslade, hennes syster jobbar politskt så hon skulle väl se vad hon kunde göra åt saken, vi får s klart att hon vill hjölpa sin syster skrev med till henne att vi var många 40 st man kan bara säga att det är förjävligt. på tisdag börjar de med den första förhandlingen.
God natt nu mina vänner
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0