Godmorgon

                                               Godmorgon Då har man sovit hemma en natt fy så varmt det har varit. Resan igår gick bra bortset från att jag inte blev klar till den första bussen, men så är det. Var en riktig skönt mörgon, det blev förstås varmare under dagen. 

                                              sånt tåg åkte jag med, från Alvesta till Smålandsstenar. Resan gick bra, Mannen på bilden är Vd för länstrafiken. Utanför Alvesta började det faktisk blir fler och fler moln på himlen. Var hemma vid 13 tiden då var jag så kaffe sugen så, så det var bara att sätta på kaffe. Tänkte att jag skulle njuta av dagen men blev inte så, diska damsoga tvätta golvet fcik stå på programmet.

Tänkte gå ut till förrådet hämta in sommarkläder, men när Cissi kom hem från jobbet då började det att åska fy fasiken vilka smäll det var den första det bara ekade( det kändes som den var lika hög som den i Köbenhamn) Det säger inte lite.

Även idag säger de att det kan bli åska, fast det ser inte ut så just nu.

Natten varit sådär har haft lite mardrömmar, brukar ha det när jag har feber men nu tror jag nog att det beror på jobb situationen.

Idag ska vi ha vårkoncert med barnen, ska även ha en i morogn för pensionärerna, blir trevligt, de är så duktiga.


Idag har jag problem med anningen, jobbigt är det, sen den här fuktiga värmen känns det inte bättre av. för det känns lite som tropisk hetta, det är så jätte fuktigt i luften,

Ha en bra dag alla.puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0