Helg.

Godförmiddag!

Jaha då var dte helg igen, är som vanligt tidigt uppe, fast jag gillar det, så skönt att få vakna i sin egen takt, och sitta i lugn och ro, härligt .

Fast den här morgonen skilde sig lite för vanliga, satt ute och rökte, något flaxade till precis framför mig, shit altså så rädd ja blev, det var en liten talgoxe som hade kommit in på min alltan, så det var bara att öppna dörren så att den så småningom flög ut. Det gjorde den med, sen var det brått in för jag behövde gå på toa, Allt slutade lyckligt, haha.

NU har alla vaknat i den här lägenheten, mitt hjärta cyklade precis ner för att träna, så nu är han borta i ca två timmar. Cissi är ute med hunden. annnrs händer det inte så mycket vi ska nog gå till Fiia i morgon för hon fyller år i veckan som kommer, vet dock inte vilken tid ännu, får lyssna med henne.

Veckan som kommer ser jag fram mot och gud var jag har längtad efter den, då ska jag åka ner till min älsklings gumma det ska bli så härligt att få hennes vård haha, hon vet vad jag menar, Vi ger varnadra styrka, det kan jag behöva nu. för det är lite oroligt om min framtid, brukar dte vara den här tiden på året men extra detta år, för de ska säga upp en massa personer. men vi får se hur det går. Onsdag ska jag åka till henne det blir hur bra som helst, är framme hos henne 16,43 tror jag det var. Även min gumma fyller år, så det ska bli trevligt att få fira henne på plats. Kanske man ska ge henne frukost på sängen, fast då får jag stiga upp jätte tidigt för hon är jo alltid uppe så jätte tidigt, Vi får se, det är jo inte det viktigaste.

NU ska jag göra lite nytta här Ha en underbar dag mina vännar/läsare

Puss kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0