Min gumma


Godmorogn Så här glad är jag idag, skönt att få känna isg så här.
Började mein resa hitt igår strax före klockan 13, och det var klart att det skulle regna precis när jag skulle gå till tåget, så det var bara att tag på sig regn jacka. Resan gick rätt ok, kom till Älmhult, där skulle jag vänta 1 timme, men tänkte det går snabbt, gick runt lite och kollade, sen satte jag mig i deras lilla park för det var så fint väder, Solen var framme en liten stund, sen försvan den och jag gcik till busse,
Gick ditt vid 15.30 för att inte missa den. Av någon e'anledning så hade jag vist ringt upp min gumman utan att veta det, så hon ringde såklart tillbaka. Pratade med henne och hon frågade om när bussen går, jag sa den skukle gå 15.50 och den hade inte kommit ännu, Vi är några st. som som står där under taket, sen kommer en dam fram till mig och undrar var jag skulle, jag sa jag skulle till Olofsfström, då sa hon att den bussen stod ute på vägen och körde precis, tyckte det var märkligt för vi stod ändå på hållplatsen. Tittade ut på vägen där hon sa och där stod det en buss som det stod Olofström Lönsboda på.Vi sprang ditt, eller rätte sagt jag försökte för den väskan som jag hade bara snurade sig hela tiden. Men vi kom fram, sen krångals'de det med kortetn, mwn efter ett tag satt jag i bussen, Tyckte det var konstigt att chaförre gcik ut ich rökte, det var inte så konstigt för busse gick efter 15bmin, Så det var inte ens den busse vi skulle åka med . men jag kommer väl fram till gumman,
Sen visade det sig att han körde fel med han glömde att han slulle köra runt industri om rådet, så han fick vända vid rundellen och köra tillbaka in  mott Älmhult,Ja kära någon, även på den vägen körde han för långt och fick backa, Nå Nå man tyckte att det räckte, men det gjorde det inte, för i Lönsboda då stod det en buss där var han skulle stå, han försökte att ställa sig bakom den. sen kom han på att han kunde jo ställa sig bredvid, men då körde han upp på trottaren med bakshjulen, chafören bredvid hade bara roligt, haha. men inte jag Var faktisk orolig men jag kom fram till min gumman så smångom, Det roliga med det hela var att han jag åkt runt hässlekolm och den vägen då hade jag kommit fram mycke fortare.  Var framme hos min gumman ca17.15 eller något så, Det var skönt att äntlgen komma fram. tog lite kaffe pratde lite sen var det mat mousakka, dt var gott, Shit var jag åt mycket. Sen var det kvällen då tittade vi på tv. Ja det var den resan, och nu är jag här, härligt är det.
Ha en bra dag
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0