Onsdag!

Godmorgon!

JAha då kom då den dagen som jag har väntat på så länge sååååååååååå. började med att må jätte dålig igår kväll, så jag gikc och la mig, tänkte nog att jag blir bättre under natten, men nej inte att jag blev det, Mår fortfarande dåligt, men kommer förhoppningvis att fixa detta, bara att hoppas att det kommer bli bättre med lite frukost, sen jobba några timmar. Vill Så jätte gärna åka och blir besviken på mig själv om det inte går, ska jag åka tex i morogn när det är söndag, tar det extra lång tid det vill jag inte. så jag kommer att fixa detta.

Väskan nästan klar bara toa grejorna kvar, men det tar jag snart. sen hoppas jag att jag har med mig allt.

Ha en bra dag alla läsare
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0