onsdag

Godmorgon alla, vilket härligt väder vi har fått, gott det. Tittade på melodifestivalen igår det var första semifinal ut av två. Det var väl sådär låter, tyckte Irland var bra. De ryska damerna vist är de söta men men att lyssna till den 10 gånger blir nog för mycket. Den gcik jo videra.


Vi hade vår koncert igår och det gcik  bra, idag ska vi net till Ålderdomshemmet Maria gården och sjunga, hoppas det går bra där med.

Känner mig inte i form vaknade med jätte ont i halsen typisk den här dagen då alla r borta, så det är bara att stå ut det blir väl bättre, inte första gången jo så jag överlever säkert detta med.

På tal om det vist har jo lovat mig själv att gå till doktorn med alla mina problem, men ska nog göra som min gumma sa, skriva ett brev och lämna till han. Läste igår en artikel om en sjukdom, det lätt nästan som det var mig det handlade om, Så  vi får se, ska jo även skriva det till han.

Igår drömde jag ni vet vi har jo fått permiterad varning och igår var de förta förhandlingarna jag drömde att en annan kvinna fick mitt jobb, jag bara men herre gud hur kan ni ge en kvinna mitt jobb som inte har den minsta erfarenhetn av detta, sat ingen utbildning alls, jag har i allafall lite högskole poäng, jag skivades med barnutbildning cheffen, Tyckte att hon hade ljugit för efter ddte möte så skulle jo min utbildning ändå betyda lite men inte. Jaja vi får se hur det går för allt var en dröm. Kan säga att det är jobbigt bätre att veta än inte veta.


Igår när jag vaknade tänkte jag med tänk om man ändå hade semester nu, det hade varit gott, då hade jag varit kvar hos min goa gumma, saknar henne redan, fast ag vet att snart så är jag där igen.

Nej nu får jag göra mig klar , ha en bra dag alla
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0