Onsdag

Godmorgon!

Halva veckan gårr gott det snart helg igen, sitter här med blandade känslor, blir så förbannat när jag tänker på min och några till situatiion, vi är rätt många som mår lite sådär, eftersom vi inte vet om vi får behälla vårt jobb eller inte.. Igår var förhandling nr två, det skulle vara tre så jag gisar mig till att nästa är på tisdag, men bara en gissning.  Frågan är vill jag att det ska vara slut eller vad vill jag, vill jo gärna följa de här ett år till, har varit med dom sedan ettan så sista året i lågstadiet tycker jag nog att jag kan, men vi får se hur det blir, Pratade med en kollgega på badet igår, och hon menar om att det har med regeringen att göra som läget blivit så, men jag köper inte den. Det verkade precis som hon försvarade situationen, jag vet att Rektorn inte har beslutat det och barn uttbildning förvaltningen i vår kommun är dte, för annars hade det varit lika i hela landet.

Eftersom jag inte har någon undervisning så ska igentligen min utbildning fungerar som den är. men vi får se inte lätt att slås med de stora.

Som jag skrev igår så skulle vi ha en utedag det var toppen, från lunch börajde man kunna skymma slolen, sen blev det bättre och bättre, vi cyklade till badet, gott det. Hade en trevlig dag, barnen var nog glada,

En del badade och en del spelade golf, vi hade gjort i ordning tipsfrågor med ifall det skulle bli för kallt att bada för det var kallt på morgonen/ förmiddag, men det behövdes inte, för de flesta badade de som inte gjorde det, spelade golf....

Tänk så fort tiden går nu måste jag göra mig klar så jag inte kommer för sent....

Ha en bra dag
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0