oroligt

Tja tja!!!!!

Vilka jobbiga veckor det har varit hoppas snart et är slut på eleändet, det är jätte jobbigt att inget veta.. tisdags hade de förhandling nr 2, fick papper om det idag, nu ska man evt skicka in erfarenhet till personlakonulänt, herre jesus, säger jag bara. orkar fan inte mer, får man behälla jobbet är dte inte säkert man får vara kvar där man är utan ska på ett annat ställe, både bra ocg dåligt, men jag kommer sakna mina goa barn, tror jag ska säga tiill dom i morogn hur läget är.....

En kollega skickade till mig i morse att jag hade tur för haf fick fortsätta för jag var inte med på deras lista, men jag sa till henne att vi säkert med hade fått ett maial och vist hade vi det..... har en liten fördel för jag är inte med räknat i den ordningen sist in o fört utt lite fördel är det.......

Då var det åter dags för sy möte i morogn ska vi till BIgge, Det blir nog braHade precis sagt till cissi att vi kunne ha lälpudding till mat i morgon men det får vi tag i helgen.....

Gud var jag längtar till semester shit altså, det värsta är att jag har bara så jag kan tag 4 veckor vill jo ha 5 samt även spara lite, miss i räkningen, men bara att gilla läget....

Ha det gott
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0