Sista natten

god kväll
Jaha då var dessa dagar slut så fort det gick, men så är dte när man har trevligt. Har haft det super trevligt hos min gumman vi har alltid så roligt tillsammans. Gillar alla de männsikor som jag har träffat den här gången.
Så här stort är mitt hjärta för dig, älskar dig på mitt sätt men det vet du. Du betyder så mycket för mig, önskar att vi var lite närmare varandra,
Tänker på dig ocfta och läsa din blogg, blir glad när jag ser att du mår bra, det gllas mycket. Nu kämpar vi båda två på vars sitt håll för att vi ska få det bättre med vår hälsa.
Vi ses om några veckor igen. då blir det en längre vistelse än nu. Du är bara så bäst som du kan bli, Tackar så jätte mycket för de här fina dagarna som du/ni har förgylld min värld med, Kommer att tänka tillbaka på dom med glädje. Du är nr ett.
Puss kram my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0