sköna Söndag!

Tja!   
                                        


Vilket underbart väder vi fick idag, det tar vi tacksam i mott, tog mitt förmiddags kaffe ute i  solen det var underbart att sitta där ute och njuta... Tyvär finns det en del måsten med, som tex att skriva lite här inne samt gå ut i vårt land. Cissi är och handlar då passar jag på att skriva lite.

Tog en rök paus innan vi pratade om vi skulle spela bingolotto, vist ska vi det., Vårt nya söndags nöje, vann 100 kr föra veckan så vi har jo dom att spela för.

Sen kom jag på att miljonjakten börjar idag, de brukar jo dra en hemma vinnare med, så jag sa det till Cissi då kommer de till mig, och filmar och undrar vad jag gör för du tittar väl på oss  men nej det gör jag inte för jag tittar på bingolotto, haha tyckte det var skojigt.  Men hur stor chans är dte att de ringer på just min dör. Finns den överhuvudtaget, man kan jo alltid hopppas.

Hoppas det kommer bli fint i vårt land har jo en del som ska sättas så det tar sin lilla tid men det blir nog b ra med det.  måste tag det den här helgen för nmästa helg ska de jo regna, då är dte inte så roligt.

Pratade med Robin idag trodde  han skulle komma hem idag, men icke oc inte nästa helg heller för de ska resa till Polen med skolan. helgen efter det skulle han komma men då är inte jag hemma, Så är dte ibland.

Nu nu mina vänner håll nu alla tummer för att vi vinner lite större ikvälll än just 100 kr. De behövs verkligen i mitt hem..

Sa jag det igår att vi ska ha möte på jobbet tisdag för oss som är i poolen Hur blir dte till hösten vad händer med oss. måste vara nåhot viktigt de säger till oss eftersom de kallar till stormöte. UCH och fy, man blir faktisk lite orolig för vad det ska bli med oss sen. Vi får se.

HA det gott mina vänner njuta av det fina vädret nu, så härligt så

puss kram

Kommentarer
Postat av: eva

Hej gumman ja jag tro att du tycker det ska bli kul att bli mormor Grattis ännu en gång det där med miljonchangsen på tv tror jag är förut sett innan det börjar för hur ska dom hinnan dit innan tiden slut och plus att veta om dom är hemma m.m nej tyvärr gumman vi få nog förbli fattigare men du vet du vad vi är rika i jo våran vänskap jag längtar grymt mycke hoppars vi ses snart puss och kram

2012-05-07 @ 08:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0