Sol

Goddagens
Då var dte en ny dag, kvar hos min älskade gumman, nice och idag är det toppen fint väder, har dock inte varit ute ännu, men det blir lite senare, för då ska vi gå till samhället och handla, Skönt att komma ut, efter att ha suttit en hel dag samt kväll och kollat p hockey, och vist gcik det bra, Svar en del skräll, det gillas men att Sverigen åkte ut det gillas verkligen inte alls. men så är dte , tur att dte är Vm igen om ett år. Så kom igen då.
Under gårdagen var min gumman kille syter och hennes man det var trevkligt de var här hela dagen och åt med oss, igår var det fiskgratäng och potatis, Det var gott, det ska vi ha idag med för det blev så mycket över, jag sa det till gumman att vi kunne äta det så slipper man att slänga så mycket mat, det är synd det.
klockan börjar bli mycke och jag har fortfarande inte gjort mig klar för dagen, Inget märkvärdigt så men lite kläder kanske man skulle sätta på d'sig, sen tror jag att jag ska sätta mig på deras balkong och njuta av det fina vädret, fast om dte är varmt vet jag inte, men solen har hittat hitt bara det är härligt..
Ha en bra dag mina vänner
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0