torsdag

Godmorgorgon!

TRodde nog att man skulle bli av med rinnade näsa och ögon, nu när regnet kom men ack nej inte alls. Vad f.. är dte då för inte är det normalt att vara förkyld hela våren, för det har jag varit mer eller mindre.

En kollega stannade frågade mig igår hur det var, jag sa att man kände sig inte riktigt ok för situationen bliinte bättre av att man evt ska bli uppsagt, en annan kolega stannade till vaddå, sa vad som var på gång, en till stannnade men hon gikc snabbt där ifrån, och då är man ändå ett såkallad skyddsombudhmmmmmm.

Altså att ha förmågan att kunna läsa av folk är fan inte så bra man ser jo allt, När det gäller friitdspersonal så är det kanske två av personalen som man inte har lyckas att läsa de 4 kan man läsa hur bra som helst. Får inte tänka så mycket på det, då knäcker jag mig själv och det ska inte hända.......

Situationen på jobbet inte alls så roligt, hörde att dte är vist en del på gång med lärarana med, en del av dom ska evt bytta klasser just för att de har legitimationen. eftersom det är så med lärarna lär det dröja onnan jag får reda på om jag ska fortsätta eller inte, hade jag vunniten massa pengar då hade jag slutat att jobba och börjar med en hobby som man sedan kan tjäna lite pengar på.

OM en vacka öppnar chappis yea ser fram mott detta speciellt nu när en kompis som vi lärt känna har kommit tillbaka, riktigt roligt, Det stället gillar jag, Får hoppas man har många möjlighter att åka ditt,

Nu ska jag äta frukost ha en bra dag mina Vänner
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0