Sjuk

Tja,
Nu är jag sjuk igen inte alls roligt, magen krånglar och jag mår allmänt dålig, så fort jag sätter mig upp så blir jag dålig känner mig ok, när jag ligger. Hoppas det får över tills i morgon.
Skriver på ilades hoppas det funkar hela tiden. Cissi kopplade in sin mobil, så just nu går jag på hennes mobil data inte bra eftersohon betalar för tid.
Jag ska vara kortvarig, saknar fortfarande min gumma, just nu tänker jaga vad son är positivt här i samhället, typ inget, jo mitt jobb och barn men annars är det inget.
Nu ska jag se om jag kan länka bilder här. Ha det gott
Puss kram

Kommentarer
Postat av: Emma Möller

Nä :( sjuk igen :( stackare. Jag tycker att du ska vara pigg & glad igen - det är du värd!!!! Va rädd m dej! Kram

Svar: Tack Emma, ja du den här hösten har inte alls varit roligt, kram
Pia

2012-11-23 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0