Söndag!

 
Godmorgon alla!
Gårdagen kan väl inte säga att de tillhörde de bästa, somnade på soffan, till Så det ska låta, vaknade lagum till det är slut, sen somnade jag igen när jag kollade på reprissen av Dopidoo. Jag var nog trött, men ändå vaknade jag inte så tidgt, bara 6.30, med tanke på hur långe jag igentligen har sovit....
 
En tanke som jag har jämt numera, är det nya Ikea, kan inte säga att bilden kom just från Älmhult, men väl ett glashus, som det ska finnas på alla nya Ikea just nu, Där innefann det mesta stora växter, små växter, fusk blommor, samt säsongbutik ska vara där, jag det var en fröjd att gå där inne, tyvär hade jag ingen bil med mig så, hade jag haft det hade jag köpt, en del blommor. 
 
 Så kan det se ut..
 
Idag händer det inte så mycket. ska fixa lite här hemma, så jag har klart mina skogkläder för vi har ute dag.
 
Vi får se hur det blir, måste f.. tag mig i kragen, hmmm, 
Ha en bra dag
puss kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0