Tja Tja,

Snart advent gud så fort tiden går, känner jag hinner inte med. Men det gör man jo ändå, Förstsår inte varför man har så stora krav på sig själv, hmm undrar just det. Hur det än må vara så blir det jul ändå, 
 
veckan varit sådär, känner mig inte riktigt i form, tror jag fått en höst depration med, jobbigt är det. men men det går väl över.. igår hade jag en jobbar kompis på besök, göra lite extra för henne för att hon hade fyllt år, vi hade det jätte trevligt. jag hade gjort en planka. det var populärt, trevligt att höra, hon sa även att den hon åt sist så smakade min bättre, inte dåligt så jag slår en resurang, välkänd sådan med, Roligt att höra, haha, Hon hade med sig Per moberg vita vin, det var gott tyckte jag, fick även en liten jultjärna av henne, den var jätte sött. 
Detta kan  jag säga det behövde jag, kom på rätt tid, Vi hade en super trevlig kväll, Tack snälla du för en unerbar kväll. Det får vi göra om många gånger,
 
Som jag skrivit i tidtgare inläg så tog vi fönstern i helgen, så det var bara att tag fram stakernaoch annat, jag sa tidigast idag ska de upp, Men Cissi hade varit så duktig så när jag kom hem från jobbet i onsdags så stod de där, det var så fint så, tack till Cissi med, 
 
i morgon ska vi baka hos Hansa hoppas jag mår bättre då, ska även ha lite jul mat då, vet inte om jag ska göra mina kött bullar eller köpa färdiga.. Vi får se hoppas vi får en trevlig dag, ikv'll kommer sonen hem, han beställte frikadeller ris och curry, så det blir vår fredgs mat. 
JUst det hon har börjat att blogga med, roligt... I helgen hoppas jag även få träffa min älskling, var s¨lännnnnnnge sedan jag träffade dom. känns om en evighet sedan, han måste ha växt en del nu. 
 
Vinter vinter, ja du kallt kan jag säga att dte är, det ska bli kallera, men men snö, nej ingen snö än så lång, de hade fått en del i jönköping, men vi har inget , men det kommer nog... PÅ söndag är dte som sagt var första advent och julskyltning, här och Gislaved, får se var vi hamnar, 
 
Nu kan jag börja att räkna ner dagaran til jag ska till min gumman, gud var jag längtar till henne, Du vet väl att jag alltid är med dig, sitter på din höger axel, puss kram älskade vän, saknar dig massor. 
 
Ha det gott alla ni andra
puss kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0