Fortfarande sjuk!!

Tja Tja!!!!
 
Nu börjar jag f.. tröttna på detta, att den j..... hostan inte kan ge med sig, viserligen har den blivit lite bättre men inte alls bra. Frågade en vän om att låna pengar till med. men den kunde bara undvara 100, med. kostar 289 kr så det var ingen hjälp det, Idag tror jag att mitt hjärta ska sätta in pengar till mig, jag behöver den verkligen, I morgon är det viserligen lön, men behöver man det innan så är det bra om man kan börja med den i tid, ska jo även äta pencilin, Jag vill bli frisk nu, jobbigt att gå hemma känna sig sjuk, 
 
Riktig så illa är det inte, jag tar min frivillig, det värsta just nu är näsdropparna hater det, men hjälper det så är det bra...
 
En glad nyhet den här dagen var från kunga huset igen, den här gången var det prinsessan Madeleine som har förlovat sig med sin Chris, alla är glada, ett stort Grattis till er båda två. 
 
 vist är de söta blir bröllop i sommar.
 
Slö tittar på Våra bästa år, de firar jul, då kom jag på att vi måste göra en kula till, vi har en kula i grannen för varje person i vår familj, så vi måste ha en till Conrad med, yea, han saknar jag jätte mycket har inte träffat han å¨flera veckor, jo en snabbis i veckan när de hämtade mig, men då ville jo inte jag gosa med han. Nu i veckan som  kommer ska de ut på äventyr, F ska åka till sin farmor och det kommer bli så glada över hur fin han är min lilla älskling, för vist är han det. Mormors favoritt.. 
 
Ha en bra dag 
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0