Helg!!

Hallo allas!!!
                                 
 
En vacker bild tycker jag, man ska tro att jag har hittat den i skogen, nej det har jag inte, dom här hittade Cissi inne på vårt område var vi bor, fint fynd eller???
 
 
 
                        
                           
Den här fina bilden en klätterväxt som även den finns där var vi bor, altså det explodera med vckra färger över allt. Hösten är vacker så lång det inte regnar som det har gjort mycket i höst...
 
Veckan varit ganska bra, lite jobbigt på jobbet men det löser vi nog får jag hoppas..
I morgon hoppas jag att vi får träffa vår lilla Conrad se om han har växt för vist måste han ha gjort detta. 
Långtar så mycket så. vill jo träffa han jämt. härligt att få vara mormor..
 
Annrs tycker jag nog att man har ett rätt så tråkigt liv, det händer jo inget, innan har jag bara låtit det passera men nu gör jag inte det, undrar varflr vissa männikor gör som de gör, Vuxna männikor är det då. 
Ha en bra dag
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0