Mobbning!

Åkte till jobbet idag som vanligt vi hade bad, barnen gillar det, men när vi gick hem från badet började en tjej. Jag drömde om dig i natt, jag bara jaså, hoppas att dte var en trevlig dröm, hon ja dt var det, jag drömde att du satt på toalette och bajsade på golvet. Jag tänkte för mig själv ska jag bara låta det passerar, nej tänkte jag det ska jag inte för en del av dom höll på lik dant igår, Så jag sa till henne at det var mobbning som hn höll på med, hon blev tyst. funderade lite sen sa hon förlått och gav mig en kram. hon frågade om jag skulle säga dte till fröken, jag menade på att jag var en fröken men hon menade en annan. gör du så fler gånger kommer jag att prata med din mamma och pappa. Så vi får se om hon tänker till, JAg tycker iallafall att dte är jobbigt när de kommer med sådanna saker. vilket gör att jag saknar alla mina gamla barn på det gamla jobbet. Det var på badet en del av dom, blev så glad när jag såg dom fick halv krammaor av dom det gjorde mig glad, så det är väl det jag ska tänka på nu, när tårarana rinner ner för kinderna,
Tak för ordet
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0