Så dramatisk det blev...

Tja Tja!
 
Tänkte gå till doktorn det gjorde jag med min förskräckliga hosta, Kom ditt och de tog lite prover, de var bra, Kom in till doktorn och han lysnade på mina lunger och hjärta, tittade även i hals samt öron, Han frågade om jag hade ont i halsen men det hade jag inte då, men därimott hade jag ont i högra öra, men inte vänster, fast det var det som såg mer sjukt ut om man ska säga det så. Sa även att jag kände ett tryck i hjärtat, så först tog de halsprov, och sänkan, sen körde de ett EKG det var inte bra tyckte han och att jag var blå om läpparna, Så han sa jag skulle åka till sjukhuset och kolla upp det ordentligt. Så jag fick åka Ambulans.
 
Första gången jag gjorde det i mitt liv, han tog en del tester där inne, tog blodtrycka satte på syrgas, och frågade en del, Färden till Värna mo tyckte jag var väldigt lång, man låg där och var väldig oroligt, Ville jo veta nu, om allt var ok, 
Kom fram Det var så mycket folk där, så de körde in mig i ett rum först sen till ett annat som jag fcik ligga, det kändes lite sokjag bara l¨åg där, för dte hände absolut inget, Eftersådär, 30 minuter kom det en sköterska skrev in mig och frågade åter igen många fråger. Sen kom Robin Cissi hade ringt till han, han var jätte oroligt för dte var något alvarligt, Så han var hos mig hela tiden. Han gick ner och köpte kaffe och en macka baguette med räkor, tack snälla Robin för detta, Kaffet var super gott mackan med, fast jag var orolig så jag vågade knappat att äta. Efter ett tag körde de ett nytt EKG som de jämförde med det gamla, körde även ner mig till röntgen för att röntga hjärtat och lungerna, men det så bra ut, tog även ett urin prov som var bra. Det var skönt att allt det var bra, Så nu återstår en kraftig infektion i kroppen, Ut av läkaren i värnaom skrev hon ut hostmedicin, men jag kanske borde få mer för infektionen. jaja vi får se vad doktorn säger, ska ringa han idag, och hör och häpna jag är hemma från jobbet, ska vara hemme hela veckan så jag blir frisk helt och hållit. 
Cissi hade skickat till Fiia med klart att även hon blev orolig hon sa att om jag skulle få komma hem, vilketjag fick kunde hon komma och hämta mig, Det var snällt så jag var hemma runt kl 18.  gick till doktorn 10.30 så det var en lång lång dag, men tur det blev ett bra slut. 
 
Numera ska jag lyssna på min kropp, så nästa blir magen de får kolla upp. 
 
Ha en bra dag Alla mina läsare
puss kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0