Söndag 7oktober 2012

God dagens!
 
Mår fortfarande skit, eller hostan är f.. skit, börjar allt tröttna på det, man tar i så dte är känns som allt inom mig kommer ut. C åkte till affären och köpte hostmedicin i tablett form, samma som innan fast tab, hoppas det hjälper, jobbigt med anningen och allt, mina ögon ser för jävligt ut, svullna det svider i dom, 
 
Gjorde kålpudding igår, det var säkert jätte gott men det smakade inte för mig, hoppas det smakar bättre idag för det blev mycket över, ja jätte mycket..
 
Varit uppe med tuppen idag så jag börjar bli trött vet inte om jag ska vila eller klä på mig gå ut, det ser ut just nu som det blir fint väder, men det vet man aldrig igår visade de en jätte stor fin sol över småland, men inte så vi den inte, just nu är det lite sol samt moln, vi får se vad som händer...
 
Ska även försöka att göra några farsdag kort som vi evt ska göra på jobbet, kan nog bli roligt, Måste göra något roligt för mit trista liv blir knasig,  Hade varit trevligt om man hade någon att umgås med, men det är bara jobba sen hem, viserligen så jätte trött så man orkar inte gå någonstans, så för min del är dte helgen till att göta allt sånt man inte har gjort i veckan, tala om att vila,nej det blir det inte något av.... 
 
Vill gärna gå och hälsa på min yngsta och hennes familj, men hälsan säger stop, tyvär, men jag hoppas att den snart är borta. till Helgen är dte löne dags och den ärefterlängtan mer än vanligt det rä så tomt som det någonsin har varit. Det var länge sedan, Har jag möjlighet till det vill jag till Ullared eller Småläningen, eller båda två, Mår jag bättre på fredag blir dte nog Gislaved en runda, var länge sedan jag var där, fast det är klart det finns inte många affärer kvar där. 
 
Puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0