Söndag 7oktober 2012

Tiden går fort kan man säga. Var hos Fiia och Tony lilla Conrad innan, han är bara så sött, tog förstås lite bilder, kommer det med. Idag när jag vaknade var det helt underbart väder ute solen lyste, sen fick jag syn på en regnbåge. tog ett kort. Jja vad händer det ser ut som ett döskalle huvud som hänger där i luften, lite scary tycker jag allt att dte är. Nu  bilden
 
 Ser ni döskallen
 
 trädet från skolan                        
 
Conrad när han satt hos mig eller jag menar låg.
 
 
 
 
                              
                               Han är så sött mitt lilla barnbarn::
 
 
                            
                            
 
 
                             
                                Den här bilden gillar jag har den som bakgrundbild nu.
 
 
 
                           
                            Moster med Conrad
 
 
                          
                           Haha, jag är hungrig nu, haha sött han är. puss till dig!!
 
 
Varit hemme ett tag, de skulle få ännu mer besök, gör mat revben i stekpåse hoppas det blir gott, Nu ska jag titta på Greays Anatomi.
Ha en bra söndag
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0