En helg man sett fram mot!!!

Då var det äntligen helg igen, gott det Lilla Conrad är, 9 dagar idag, Igår var eb dag som jag länge har set fram mott, Först jobba sedan upp etill min gamla klass och hälsa på alla barnen samt föredetta kollegor, . Efter det skulle jag då åka till Ullared med Cissi hennes Kompis sol och hennes kompis, men jag kände detta att det inte gick alls. besviken blev jag allt, ville s¨å gärna ditt. Men det får bli en annan gång, hade feber mådde almänt dåligt, vet inte hur många gånger jag somande å¨soffan, Så var det med den dagen, Man ska tydlingen aldrig se fram mott något, 
Min älskling kom med igår hade med sig Emelie, det var trevligt ett tag sedan hon var här. Det var en glad överraskning, 
 
Nu Är det då lördag Mannen tränar c dricker kaffe och Emelie sover. Jag hade tänkt städa för det blev jo inget av det igår, men jag får snällt vänta på detta.. HAde även tänkt mig besöka marknaden i BUrseryd det brukar vara en höjdare, men det är så dåligt väder så man har inte lust att gå ut. Vi har även mega loppis här i torghuset, ditt ska jag. även ringa till fiaa, se om de kanske har lust att komma hitt på kaffe i morogn om de orkar eller vi ska gå ditt. 
 
Tror nästan att Emelie och Bengt vill se lilla Conrad..
MIn data är fan skit den loggar sig hela tiden, JAG VILL HA EN NY, kan inte göra något på den utan att det tar en hel dag, GRRR blir arg på sånt.
Jag får spara till en ny men det tar jo ett helt år eller två, 
Ha en bra dag alla
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0