Höst!

Godmorgon!
 
NY vecka vi har ute dag idag brukar vara bra men vädret inte så roligt just nu, regnet står som spö i backen, jaja det blir nog bra andå, vi ska jo inte gå precis nu, Nej först göra sig klar, börja kl 800 idag börjar känna mig stressat...
 
Helgen varit bra utan anmärkning, gjorde en ny mat rätt var väl gott fast jag tyckte det var lite sött, men kan bero på att jag tog för mycket av juicen, Hjärtat mitt varrit här, Trevligt.
 
NU börjar det allt att närma sig min lilla går nu in i sin sista vecka ( ordinare) torsdag ska det vara dags enligt beräkningar, får se hur det blir, men numera är jag spänt så det förslår, såännade  är det, Önskar henne all lycka till. Givitvis önskar all mina vänner dig lycka till. puss kram <3<3<3
 
Innan var det roligt att blogga lite, fast nu känner man att man inte kan skriva, det känns tomt med tankar och funderingar, hmm undrar varför det är det, Bara att hoppas att det blir bättre för dte är roligt att skriva, Hade tilloch med tänkt göra en blogg till fast den skulle vara toll ett ämne.  Kanske det är så att numera jobbar jag 100procent, kan vara där för..
 
Nej nu är det dags att göra sig klar för jobbet. 
Hoppas ni alla får en bra vecka och du min lilla dotter lycka till med allt, blir så härligt Puss kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0