Ny vecka

Tja tja!!!
Fortfarande förkyld hosta och gud vet vad, fast jag har jobbat, just nu känns det som feber men hoppas det är över tills i morogn.
 
Haha ska berätta en händelse den var både skarig och roligt Som ni säkert vet redan jobbar jag på ett fritds detta är skolsamverkan med skogen (utedag) Vi hade bestämt oss att vi skulle gå till skogen, det var fint rätt ok väder inte kallt. Vi skulle prata om Vilse hur man gör om man råkar gå vilse, Min kollega läste en saga om just vilse, barnen satt verkligen och lysnade som små ljus det var roligt att se... Efter det så fick de gå en runda var vi hade satt upp bilderna som talade om vad man ska göra::: Under tiden hade jag gått ivägg för att lodsat att jag hade gått vilse, gick ivägg sen in i skogen där var jag gick in la jag en lupp, sen gick jag in  en bitt i skogen samtidigt som jag skulle hitta ett bra ställe letade jag efter lingon, men det var inga dör tyvär, kan säga att det var jätte varmt så jag tog av mig min jacka hängde den på en gren, sen la jag pinner på olika sätt så de skulle se att jag hade gått vilse och jag var där någontsns, mitt under allt börjar det att Åska jo det ä sant, jag visste inte var jag skulle tag vägen blev rädd, men lyssnade på barnen och de verkade inte så rädda så varför skulle jag vara det då, men det var jag.. JGa letade efter stora grnar så jag kunde bygga en koja, då började barnen att ropa på mig, jag ropade tillbaka till dom de hörde mig inte så jag fick tag i för fullt skrek tjoade hyllade ropade ja allt vad som stod man skulle göra.. Det tog ett tag innan de hittade mig när de kom fram höll jag om ett träd precis som man skulle göra lotasade att gråta och talade om hur glad jag var för att de hade hittat mig.. 
 
Det var skojigt med åskan var inget att ha då var jag rädd och inte tala om hur blött man blev för min regn jacka låg i min väska det var enbitt ditt, men så var det med det..
 
Vi gick tillbaka till skolan efter en toppendag i skogen..
 
Hoppas att ni har haft en bra dag
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0