sjuk!

 
                           
 
 
 
Tja idag äe jag hemma sjuk mår illa känner mig febrig, varit dålig i magen, ja gud fy för den lede, inte alls roligt jag hade set fram mott att jobba, tyvär blev det inte så idag. hoppas det inte blir långvarigt.
 
I övrigt har helgen varit bra, älskling varit här, fredag var en ok dag,Lördagen kom då var vi på vår marknad här i byn, det bästa med det var drill and drums, de är så jätte duktiga jag älskar slagverket helt underbart att lyssna på.
 
       här en bild av en del av alla.
 
som sagt var marknaden var inget att ha, det var baklucke loppis med, det var många som var där dock tittade inte så där jätte mycket för det var inget jag ville ha. tog lite lotter sen gick vi hem, vann en bok om smålandsstenar s goif samt ett skruvmejselsätt, jipi, glad för det. haha. klart man blir glad när man vinner, köpte mig ett par jogginsko med svarta blev det nu, vatten täta, det ska klart testas.
 
Igår hade vi symöte här hos mig det var ok dag, jag gjorde ett recept som jag fått av Lena med biffar i grädde med krosade tomater det var jätte gott,
På kvällen spelade vi bingolotto vann inget där,
kan väl säga tt helgen varit ok, vädret var lite tråkigt igår, idag betydligt bättre med vad gör det när jag sitter här och tycker ommig själv....
 
idag 17 dagar kvar så fort tiden går, hoppas snart bebis kommer jag läääääääääängtar så.
nu måste jag nog vila lite. ha en bra dag all
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0