7 månader

Godmorgon!
 
tänk så fort tiden går, idag är det 7 månader sidan jag blev mormor, till mitt älskade lilla barnbarn Conrad. Grattis lilla älskade du. 
  Så sött min älskade vän, första gången vi hälsade på dig eter det att du hade kommit hem, 
Och nu så här stor, oj oj, tur att inte vi vuxna växer lika fort eller går lika mycke upp i vikt, Hur som helst idag får jag äran att ha dig här hos oss, det ser vi fram mot , ska bli underbart. 
 
Veckan varit ok, fint väder o plus grader även det på natten, iallafall några nätter, för i natt har det varit minus. Det tillhör förstås. Igår hade  vi sy möte hos Bigge, hon bjöd på god mat och vi hade en trevlig stund tillsammans. Ska träffas om två veckor igen, då måste jag bytta tid med någon, I ska till Halmastad då, trevligt.....
 
Haha måste berätta en sak, Cissi Kompis Johanna och hennes familj har flyttat tillbaka till Smålandsstenar igen, trevligt och skönt för Cissi, Hon hade varit hos henne i går o hjälpt henne. Även hennes bror hade varit där. Han gick fram till henne tittade på ansiktet, sen sa han var rynkig du börjar bli, deDublin bättre om du släpper ut brösten. Jag skrattade som bara den när Cissi berättade det för mig, sen sa hon med att hennes kompis sagt säg det till din mamma när hon kom er hem, sen sa förresten nej hennes hänger jo hela tiden, Jo man tackar för den komplimangen, Fick sig en liten tanke ställare,,,,,
 
pratade lite med min kompis i går, vi pratat lite löst om att vi skulle åka till Borås en kväll, de har torsdagskväll med uppträde på torget, vi har varit där en gång och det är hur mysigt som helst... Kollade Eon lite datum och vilka artister, jo den 1 August är Petra Marklund där, henne ville vi båda två se, men avad är det då, jo vecka 31 min och Bengt vecka, sen var det ett annat datum, då hade nye hon semester, men kollade sitt schema, klart hon jobbade kväll då, men vi får hitta på något annat. 
 
Nu ska jag städa fast först lite frukost varit uppe hur länge som helst, sen 5.30" Men vad gör det fint fint väder och Conrad kommer, yeipppi yeippi glad Mormor just nu...
 
Ha en. Ha en bra dag
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0