Annandag påsk!

Godmorgon alla.
Ser ut som det blir fint väder idag också, härligt hoppas nu jag kan gå ut med, för lilla magen är i uppror, hmm kanske inte så konstigt med tanke på vad man åt igår, till frukost en massa sill,  till  maten anka,och diverse till det. Sen senare på kvällen åt jag sill igen samt Janson o Karlsson, samt en massa godis... Idag ska jag inte äta godis alls hade jag tänkt mig. 
 
Anka ja hade bestämt att vi skulle ha den igår innan älskling för hem men den hann tyvärr inte blir klar och var även seg när vi åt, känner mig otroligt besviken på att det blev så, me men tyvärr inget att göra åt...
 
en annan sak som jag blev lite fundersam över, lyssnade på musik först Ricky Martin men sen ville jag lyssna på BWO hittade dock inte den skivan så jag tog Sven Ingvars o diggade i köket, råkar titta ut, där står en bil och två killar pratar, den ena killen var en gammal kärlek till mig, han  har betytt mycke för mig, då det var aktuellt, vilken lått spelade det jo Byns enda blondin, som just han jämnt gick o sjöng på. Hmm var det bara ett tillfälle eller vad betyder det. Jag har sällskap sedan länge så även han, kanske inte ska gå o fundera på det men kan nye låta bli.... Jag har det bra som jag har det, kunde jag nye få han då, kan jo inte nu heller, mitt liv gick videra från det även hans, som sagt jag har det bra nu...
 
idag hoppas jag so sagt att magen blir bättre ska handla lite till jobbet eftersom det varit helg kanske. ska jag köpa mjölk o bröd,jag har frukost i morgon,  
 
3 arbetsdagar den här veckan härligt o fyra veckan efteråt så ska det se ut...
 
Det ska bli skönt med en minne semester, behöver det. Ha det bra alla ut och njut i solen, hoppas den värmer lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0